Умови Бронювання та Роботи з Системою компанії "Арктур Туроператор та ДМС"
Загальна Інформація
Сайт Arktur.ua (надалі у тексті «Система») – є офіційним сайтом компанії ТОВ «Арктур Туроператор та ДМС» (тур операторська ліцензія АЕ № 272870 від 01.10.2014, директор – Соболева Наталія Володимирівна ), на якому можливо отримати детальну інформацію про діяльність компанії та зробити бронювання туристичних послуг компанії в онлайн режимі.
Будь-які бронювання, зроблені через Систему, означають, що Ви, як Клієнт даної Системи (далі по тексту «Клієнт Системи») ознайомилися і приймаєте Правила та Умови, позначені нижче.
Бронювання послуг
Для бронювання послуг Клієнту Системи необхідно здійснити пошук в системі за допомогою модуля пошуку на головній сторінці Системи. Система працює за принципом формування кошика бронювання, тобто Клієнт Системи може замовити необмежену кількість послуг в процесі одного бронювання. Після того, як Клієнт Системи погодився з Умовами Бронювання і заповнив реєстраційну форму, він переходить на етап оплати замовлення. Бронювання у Системі можливо тільки за умови повної передоплати, у відповідності з обраним в момент бронювання методом оплати. Ваучер, що підтверджує бронювання, Клієнт Системи одержує тільки в разі успішної оплати.
Розрахунок
За допомогою кредитної або дебетової банківської карти:
- Онлайн оплата можлива кредитними картами виду Visa, MasterCard. Оплата AmEx можлива тільки в оффлайн режимі;
- Всі платежі знімаються з рахунку карти в Українській Гривні по курсу Національного Банку України на день оплати;
- Всі операції по платежах кредитними картками здійснюються на захищеному сервері банку «Приват», Україна і є 100% безпечними;
- У разі появи підозр щодо незаконного використання кредитної картки для оплати послуг через Систему , адміністрація Системи залишає за собою право скасувати ще неоплачені послуги і визнати всі раніше вислані ваучери недійсними.
За безготівковим розрахунком згідно з виставленного рахунка:
- під запит клієнта адміністрація Системи надсилає рахунок для безготівковой оплати щодо зарезервованої серез Систему послуги ;
- оплата згідно рахунку має бути здійснена впродовж 3 робочіх днів з моменту його виставлення , але не пізніше 2х днів до заїзду клієнтів, що зробили єдиноразове бронювання на групу від 1 до 9 людей;
- у випадку відсутності оплати у термін вище, бронювання анулюється.
Особливості оплати за допомогою банк "Приват" (система LiqPay)
Для здійснення оплати Клієнту Системи необхідна наявність мобільного телефону. У процесі оплати для верифікації, Клієнту Системи висилається SMS повідомлення з кодом, який необхідно ввести у відповідне поле для продовження процесу оплати.
Увага! Номер мобільного телефону вводиться строго в наступному форматі: +38 055 5555555 або 38 055 5555 555, де 38 - код країни, 055 - номер мобільного оператора, 5555555 - номер мобільного телефону. Важливо: Система не може здійснити доставку SMS, в разі введення номера в інших форматах (0038 055 5555555 і т.д.)
Безпека оплати банківськими картами
На вимогу платіжних систем для ідентифікації Клієнта Системи, як володаря банківської карти, адміністрація Системи в праві запросити у Клієнта Системи підписаний авторизаційний лист та копію паспорта. Це міра для захисту безпеки Клієнта Системи від шахрайства з банківськими картами.
Скасування / ануляція / зміни бронювання
Актуальна інформація щодо умов бронювання/скасування та зміни бронювання у Системі вказана на ваучері, який клієнт отримує в момент здійснення бронювання через Систему. Всі запити про ануляцію або зміни за підтвердженими замовленнями Клієнта Системи повинні бути спрямовані в письмовому вигляді на адресу електронної скриньки internet8@arktur.ua
Нижченаведені умови є загальними умовами бронювання, які надані нижче лише для Інформації клієнта та коригуються інформацією, вказаною на ваучері бронювання.
Штрафні санкції при скасуванні оплачених індивідуальних бронювань стягуються наступним чином (в обраній валюті):
- 3 або більше днів до заїзду: 3% від оплаченої загальної суми бронювання;
- 48 годин до заїзду: Штраф за ануляцію дорівнює вартості першої ночі проживання у разі бронювання готельного розміщення;
- в день заїзду і в разі незаїзду по зворотних тарифами - першу добу проживання за кожен анульований номер, якщо інші умови не вказані в підтвердженні в момент бронювання;
- у разі здійснення скасування за бронювання по зворотних тарифами в період проживання в готелі, з гостя стягується оплата за фактичне проживання + штраф у розмірі вартістості наступної 1 доби за кожний заброньований номер;
- бронювання трансферів і екскурсій для груп від 1 до 5 чоловік може бути скасовано без штрафу за 48 годин до часу початку надання послуг;
- 100% вартості послуги трансферів і екскурсій , якщо ануляція надійшла менш, ніж за 48 годин до заїзду;
- Відміни/ануляції приймаються тільки в письмовому вигляді і повинні бути підтверджені клієнтові адміністрацією Системи.;
Виняток становлять деякі готелі і послуги, інформація про штрафні санкції яких додатково вказана на веб-сторінках при бронюванні, а також у резюме замовлення і у ваучерах.
Штрафні санкції для груп вказуються при підтвердженні.
Час заїзду
Стандартний час заїзду у готелі варіюється від 14:00 до 18.00 (за місцевим часом) в залежності від готелю. Ранній заїзд в готель або пізній виїзд може припускати додаткові умови бронювання, зокрема додаткову оплату.
Віза в Україну
Україна пропонує різні умови в’їзду для громадян різних країн світу. Система не несе відповідальності за наявність/відсутність паспорта або візи у Клієнта Системи.
Для Детальної інформації щодо країн, громадяни яких можуть відвідувати Україну без візи, якім можливо отримати електронну візу та країн, громадянам яких необхідне заздалегідь оформлена віза у відповідному консульстві України, будь ласка, перейдіть за посиланням ВІЗА В УКРАЇНУ.
Зміни
-
У разі необхідності зміни будь-яких параметрів замовлення, таких як прізвище клієнта, дата заїзду або виїзду / надання послуги, кількість замовлених послуг, зміни категорії номерів або класу готелю, зміни класу послуг і т.д., Клієнт Системи може діяти двома способами:
- Зробити нове замовлення на необхідну послугу і анулювати стару;
- Вислати зміни в письмовому вигляді на адресу електронну internet8@arktur.ua.
Крайній термін для бронювання
Онлайн бронювання індивідуального туру можливо зробити за 24 чи більше годин до запланованого заїзду клієнта.
Можливість онлайн бронювання групового туру закінчується за тиждень до запланованого дня початку туру. Якщо в Вас є бажання приєднатися до туру, бронювання на який вже не можливо в онлайн режимі, Ви можете надіслати Ваш запит на електронну адресу internet8@arktur.ua. Менеджер Системи відповість на Ваш лист впродовж 24 робочих годин з підтвердженням Вашого запиту у разі наявності вільних місць згідно програми туру, або з пропозицією забронювати аналогічний тур в інші дати.
Оплата додаткових послуг в готелях
За всі послуги, не зазначені у Вашому ваучері (наприклад, харчування, телефонні переговори, пральню і міні-бар) оплата повинна бути зроблена безпосередньо в готелі до виїзду.
Помилки
Компанія «Арктур Тур Оператор та ДМС» не несе відповідальності за будь-які збитки, спричинені тим, що Клієнт Системи невірно вказав дати або надав іншу неправдиву інформацію.
Рекламації
У разі виникнення у Клієнта Системи претензій щодо замовлених послуг, і ситуація не дозволяє Клієнту Системи вирішити їх локально, необхідно негайно повідомити про ситуацію представника Системи за черговим номером телефону, який вказано на ваучері та в резюме замовлення. Представник Системи намагатиметься в найкоротший термін та у рамках своїх можливостей розв'язати проблему, що виникла, або запропонувати альтернативні варіанти для надання передплачених послуг. Рекламації з приводу заброньованих послуг не можуть бути розглянуті, якщо Клієнт Системи вчасно, а саме, як тільки Клієнту Системи стало відомо про проблему, не зв'язався з представником Системи.
Згода
Погоджуючись на бронювання, Клієнт Системи підтверджує, що на момент бронювання його вік більше 18 років.
Форс-мажор
Система не несе відповідальності за невиконання або затримку у виконанні своїх зобов'язань у разі, якщо це прямо або не прямо викликано непідконтрольними обставинами. Такі обставини включають, але не обмежуються наступним списком : стихійні лиха, військові дії, повстання, пандемія та пов’язані з нею дії урядів, громадянські заворушення, терористичні акти, революції, будь які рішення урядів або правлячих органів, пожежі, повені, попадання блискавок, вибухи, туман або погані погодні умови, перебої в роботі комунальних служб (включаючи перебої в поставках електрики, газу або телекомунікаційних послуг), роботи з реконструкції, що проводяться готелями, або страйки.
Для отримання інформації щодо обмежень в’їзду до України іноземним громадянам до 28.09.2020 у зв’язку з пандемією COVID – 19 будь ласка, перейдіть за посиланням COVID-19.
Зміни Вашого бронювання
У разі настання обставин, при яких раніше підтверджені послуги не можуть бути надані Системою або можуть бути надані не в повному обсязі, і якщо такі обставини не були викликані форс-мажором, Система бере на себе зобов'язання запропонувати альтернативні варіанти для надання передплачених послуг еквівалентних за вартістю і рівнем, або в разі відсутності таких альтернатив - більш високого рівня, без додаткової оплати з боку Клієнта Системи. У разі відмови від запропонованих альтернативних варіантів, Клієнт Системи має право на повне відшкодування з боку Системи раніше сплачених коштів.
Контактна інформація
Якщо Клієнт Системи не надав вірну адресу електронної пошти і номер телефону з кодом країни, адміністрація Системи не несе відповідальності за неотримання Клієнтом Системи документів і повідомлень Системи щодо статусу його бронювання. Адміністрація залишає за собою право скасувати бронювання, якщо в разі необхідності, з причини надання некоректних контактних даних представники Системи не змогли зв'язатися з Клієнтом Системи.